jueves, 4 de diciembre de 2008

150 nuevos casos de VIH no que va d'añu


Según datos ofiiales fechos públicos coincidiendo cola celebración del Día Mundial de la Llucha escontra'l sida, no que va d'añu detectáronse 150 nuevos casos de VIH n'Asturies.
El númberu total de pacientes en seguimientu nos hespitales ye de 1.646. De xunu de 1986 a xunu de 2007 rexistráronse n'Asturies 1.426 casos, de los que consten 838 muertes.
La principal vía de tresmisión nes infeciones detectaes demientres esti añu ye la vía sexual y rexistróse una mengua porcentual por práctiques de riesgu venceyaes al consumu de drogues por vía endovenosa.
Los homes d'entre 35 y 44 años son el segmentu poblacional más afectáu en 2008, mientres que nes muyeres los datos d'incidencia caltiénense estables.
De los 150 casos rexistrados en 2008, 33 foron por consumu de drogues, 55 por rellaciones sexuales, homo o bi, ensin proteición, 47 por rellaciones heterosexuales ensin proteición y 15 nes que nun se conoz l'orixe. Les zones sanitaries d'Uvéu y Xixón ye onde se rexistraron más casos.
El sida ye una de las epidemies más devastadores de la hestoria y una de las diez principales causes de muerte nel mundu. Con 33 millones de portadores del VIH nel mundu en 2007 la disminución de nueves infecciones nunes partes del mundu queda contrarrestada pol crecimientu n'otres. Un informe de ONUSIDA, subraya qu'África Subsahariana caltiense como la rexón más afeutada pol VIH, col 67% de portadores y col 72% de les muertes a nivel mundial l'añu pasáu.


Por ello Conjunto Vacio quiere aportar algo en todo esto, saldremos a la calle el proximo fin de semana para repartir preservativos e información en materia de prevencion a todos los jóvenes que pasean por nuestras calles.
Muchas gracias al Comite Antisida, sin ellos no hubiera sido posible.


KE NO SE TE PIRE! USA EL CONDÓN!

No hay comentarios: